Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 18:31 - Шест точки за Референдума
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1464 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

–Не знам Бас, обаче и сега избирахме кметовете мажоритарно, а спечели единствено „нашата“ партия и изобщо се повтори сякаш едновремешното ОФ, само дето сега е по-скоро off!

–А 120 депутати? Не е ли по-добре да са 41?

–Нее! Ще има етнически вот за 41! Веднага ще се намери и Али Баба! Аз съм за 28 депутата, плюс един за Казанлък!

–Е, е, е! Що за Казанлък? Аз примерно искам за Трън!

–Той Волен ще иска и за Босилеград! И от Трън, та на глог! Казанлък...!

–Хайде да не спорим сега, да видим другите точки и после пак ще се дърлим!

–Как да подкрепя задължително гласуване като и сега много неща са задължителни, а ги спазвам само аз, Бас!

–И аз!

–Вчера затова кара без колан!

–Ами то нямаше път там бе! Ами ти не си сложил зимните гуми!

–Това не е задължително!

–Плати ли си за кладенеца в Победа?

–Ами то...! Давай другата!

–Дистанционно и аз вече не ползвам! Управлявам си телевизора и ресивъра с андрофона!

–И аз не ползвам, отпускам го на жената! Не може ли само жените да гласуват? Едно задължение повече, нищо работа за тях!

–Обаче електронно! Имаме един от най-бързите интернети, но когато ти потрябва го няма, в къщи имам седем компютъра, но сме на последно по брой на глава от населението! Не знам!

–Субсидията колко?

–Един лев! Ами ние все ли ще бъдем във валутен борд! Не е точен никак въпроса!

–За областните дирекции обаче има резон!

–Ааа и за шефовете на ВИК, РИОКОЗ, ОДБХ...!

–Тия пък защо?

–Те само дето не са полиция, но и тях ги насъскват!

–Е сега какво, с нищо не сме съгласни така ли?

–За Казанлък...!

–Аз съм за Велинград!

–Свиленград!

–Царево!

–Попово!

–Никопол!

–Созопол!

–Угърчин!

–Белчин!

–Белчин е село! Ама като каза, какъв секс имам там с едни германки, ааа!

–Ами аз да знаеш? Ако не вярваш питай огняря на „Климента“!

–Че ти с него ли?

–Ами ти германките отде ги измисли?

–За Белчин съм съгласен!

–Ок!

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. etyna - И да знаеш, Бас, че те наглеждам! :-)
03.12.2015 04:27
И да знаеш, Бас, че те наглеждам! :-)
цитирай
2. baskeret - Много благодаря че ме наглеждаш!
04.12.2015 09:42
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388722
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031